Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Нові товари підлягають обміну та поверненню у відділенні Нової Пошти під час огляду або через 14 днів з моменту покупки, при умові відсутності слідів носіння. Якщо Ви забрали товар з відділення Нової Пошти , отримали у кур’єра або за товар було сплачено онлайн : зателефонуйте нашому менеджеру для уточнення деталей обміну. Кошти сплачені за товар повернуться Вам протягом 7 банківських днів, в залежності від обраного методу оплати. Обов’язково! Здійснюйте повернення на адресу вказану в бланку. Для прискорення термінів повернення коштів — повідомте номер декларації менеджеру. Важливо! Товари, які повертаються, не повинні бути пошкодженими або ношеними. Усі оригінальні етикетки та ярлики повинні бути збережені. Відмовитись від товару на момент огляду можливо при оплаті замовлення накладним платежем . Обмін товару відбувається після повернення товару в інтеренет-магазин.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.